УСЛОВИЯ И НАЧИНИ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

Всички поръчки изпратени към нашите клиенти с куриер, както и тези лично получени от магазините ни в страната, са с предварително зададена опция „преглед при получаване“.

Задължение на Клиeнта e преди да заплати поръчката си / в присъствието на куриер или служител магазин/  да се запознае със съдържанието и вида на поръчаните от него артикули.

 При установяване на транспортни повреди (нарушена или повредена опаковка, повредена или счупена стока или части от нея, или друго), следва да се предяви претенция пред куриера, който е длъжен да състави протокол за установеният дефект или при взимане от наш обект - рекламация пред служителя на съответният магазин.

 При несъответствие на доставените стоки с поръчката, липса на поръчани стоки и придружаващи документи към стоките, неокомплектованост, явни недостатъци или несъответствия, които могат да се установят при обикновен преглед, Клиентът има право на отказ от поръчката си, като откаже да получи/ плати стоката. Същата следва да бъде върната към изпращащия магазин по данни от товарителница за сметка на GStroy. 

 При наличие на липсващи елементи или видими недостатъци на стоките, установени при получаването им, Клиентът може да заплати сумата по наложения си платеж/ поръчка, като в срок до 48 часа  ще получи липсващите елементи или дефектни части за сметка на GStroy.

В посочените случаи Клиентът следва да подаде обратна информация на националният ни телефон за връзка 0700 16 400, за да може своевременно да бъде подготвена нова пратка за заявените в поръчката стоки.

 Стока, която е получена без възражения, се счита за одобрена от Клиента и за получена без транспортни повреди, без липси, окомплектована, без явни несъответствия недостатъци, които могат да се установят при обикновен преглед. Последващи възражения за такива несъответствия се считат за неоснователни или се разглеждат като рекламации на база на нормативната уредба или  при наличие на гаранционна карта посочените в нея условия.

 Клиентът има право на връщане на закупените от него стоки в срок до 14 дни,   считано от датата на тяхното приемане. За да упражни правото си на отказ :

 е нужно да ни уведомите преди изтичане на 14-дневния срок като ни изпрати имейл на пощаinfo@gsstroimarket.bg, в който да посочи своите данни, артикулите подлежащи на връщане и причините за това, както и банкова сметка - IBAN , по която заплатената сума да бъде възстановена.

 В рамките на 24 часа, ще получите обратен имейл с потвърждение на заявеното от Вас искане и указания до какъв адрес да насочите обратната пратка.

 Стоката може да бъде върната до база на GStroy лично или чрез куриер. 

 Връщаните стоки трябва да бъдат в цялостен добър търговски вид / в запазена оригинална опаковка, със запазени етикети,  окомплектовани, с всички резервни части и аксесоари, документи с които са били доставени/ касов бон или фактура, указания за употреба, оригинална гаранционна карта и др. 

 Транспортните разходи по връщането, са за сметка на Клиента;

 След получено потвърждение от наш служител, за физическото връщане на стоката, сумата заплатена за нея се възстановява по посочената банкова сметка в срок до 14 работни дни.

 

ГАРАНЦИИ И РЕКЛАМАЦИИ 

Условията за гаранция и рекламация на стоки в България се уреждат от действащият ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (ЗЗП) и ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ (ЗПЦСЦУПС)

Гаранционното обслужване на предлаганите от GStroy стоки се определя от техния производител, респективно  вносител, съобразно действащото в Република България законодателство.

РЕКЛАМАЦИИ

На рекламация подлежат всички стоки с констатиран фабричен дефект, несъответствие на стоката с договореното или неизправност, която не е по причина на неправилна употреба.

Срок за предявяване на рекламации

Съгласно разпоредбите  на чл. 123 от ЗЗП и чл.31 от ЗПЦСЦУПС ал.1 срокът за предявяване на рекламации е до две години от получаването на стоката, но не по-късно от 14 дни от установяване на несъответствието. 

Начини за предявяване на рекламации :

  в един от магазините на GStroy в страната;

 с изпращане на имейл до info@gstroy.bg;

 в оторизиран сервиз посочен в гаранционната карта придружаваща стоката;

 с обаждане на национален телефон 0700 14 600

Във всеки един от изброените начини, е нужно да бъде представен платежен документ, удостоверяващ покупката на стоката, гаранционна карта или други  документи отнасящи се до установеното несъответствие.

След входиране на Вашата рекламация, в срок от 24 часа нашите консултанти ще се свържат с Вас, за да Ви дадат най – точни напътствия по какъв начин ще бъде обслужена/ удовлетворена Вашата претенция. 

Законоустановеният срок за обслужване на предявени рекламации е до 30 дни от датата на тяхното депозиране пред търговеца или оторизиран гаранционен сервиз.